måndag 7 november 2011

Inser återigen att underbart.. är kort!

Magen mådde lite bättre i förmiddags. Så pass att jag till o med vågade berätta för mamma att jag kände mig lite bättre (brukar annars vända ganska snabbt så snart jag talar om att jag känner mig lite bättre, urk. Bad omen?)

Hur som haver. Ok magmässigt nästan fram till lunch. Det motsvarar med andra ord nån timme.. eftersom jag inte var klar med morgonproceduren förrän efter elva. Bakade lite kakor (och lyckades bränna första plåten, suck!) samt fröiga knäckebröd som jag nu provsmakar. Dem lyckades jag i alla fall att inte bränna sönder.

Käkade ett par tzayspett med bulgursallad och kall citron/honungsås till lunch. Gott. Tog en "lur" med hundarna till avslappningsskivan efter maten. Därefter small det till. Nu mår jag riiiiktigt dåligt i magen. Känner mig tokmagsjuk o det spänner o värker o känns bara åt helvete. :( Inge vidare alls. Jag undrar hur den här kvällen ska sluta? Magsjukekänsla i min värld är ju sällan bra då jag inte kan göra mig av med eländet som värker o vill ut... :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar