torsdag 17 november 2011

Gastro - i väntan på samtal

Blev uppringd av sköterskan på Gastro idag vid halv två. Hon "kunde inte förstå" varför läkaren inte ringde mig igår. Haspla ur sig något om att hon skulle fråga honom men han hade mottagning o att hon skulle be honom ringa igen. Ok, fine.. men jag tvivlar? Samma sköterska som sist.. hon som inte verkar vilja ha med patienter att göra. Speciellt inte såna som jag, som inte blir friska av en ipren eller två. Inte heller en klapp på axeln.

Strax efter att hon ringt ringde nästa sköterska upp - även hon från Gastro.. då börjar man undra? Hur funkar systemet egentligen? Jag blir så trött..  vi får väl se vart det slutar ikväll, men jag blir förvånad om jag får det samtal jag blivit lovad. Det är ju inte första gången de "missar mig" .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar