onsdag 16 november 2011

Det kom ett brev på posten..

Bakat har jag gjort idag! Det blev två bikarbonatbröd (ser goda ut men har ännu inte smakat, doftar dock ljuvligt i köket :)) och en mjuk pepparkaka. Den kommer jag nog sätta tänderna i redan ikväll men egentligen är den tänkt till fikat imorgon då jag får besök av förhoppningsvis givande art!!

Fick ett brev på posten idag. Inte något roligt brev direkt men ett brev från en av mina läkare. Ja, jag har ju flera.. o ingen av dem verkar vara anträffbar vilket är helt sjukt! Hur som helst.. i brevet skrev han att han bad om ursäkt för att han inte ringt upp trots att han vet hur jobbigt jag har det, att han i dagsläget inte har nåt specifikt att erbjuda o att han hoppas att vi kan komma iväg på vår bröllopsresa trots allt..  tack.. jag vet att han försöker så gott han kan MEN om man nu inte har nån befintlig bot varför försöker man inte konsultera någon annan som vet? Jag trodde det var så det funkade men jag hade uppenbarligen fel..  försökte även få en telefontid till Greger i Huddinge (försöka duger..) innan vi åker men det var ju kört direkt. Jag vet, jag vet, jag har provat tidigare och då var svaret den 30 Nov. Nu fick jag 14 dec istället. Dagen innan vi kommer tillbaks från vår planerade resa. Kört med andra ord. Nästa därefter? 25 januari.. det känns som ett skämt! Speciellt med tanke på att jag har ett besök hos honom inbokat den 26e.. så nu väntar jag återigen på att få samtala med den läkare jag pratat med de senaste gångerna som ju faktiskt aldrig har träffat mig. Stackars människa känner jag för jag förmodar att han känner sig ungefär lika hjälplös som jag i det här fallet :-/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar