lördag 30 juni 2012

Möhippa

Kom mig iväg på min barndomskamrats möhippa idag trots allt. Trotsade överjävlig mage o tog mig iväg då jag hade bestämt mig för att den inte skulle få hindra mig den här gången också. Dock planerade jag från början att inte vara med hela dagen, utan dra mig innan det riktiga partajandet började.

Mestadels för magens skull men även för att kunna ta hand om min lilla som jag ju trots allt fortfarande delammar. Tuttarna spränger så mycket om man inte pumpar ur dem emellanåt och att sitta och mjölka ur dem under en möhippa känns ärligt talat sådär..  det tillsammans med trasiga tarmar kändes som tillräckligt motiv för att bege mig efter halva dagen. Jag är glad att jag över huvud taget tog mig dit och jag är stolt över att jag klarade det. Jag hoppas att min väninna uppskattade att jag tog mig dit i alla fall, även om jag inte kunde vara med under hela kvällen och jag hoppas att hon, trots sin sjuksköterskedräkt. får känna sig lite som kvällens princessa.

Hade aldrig trott att jag skulle uppskatta powerstrip på det sättet, men ärligt talat.. det var riktigt kul! Hade lätt gjort det igen, även om jag kanske inte hade valt att göra det som vardagsmat ;) Mestadels berodde det nog på en fantastiskt duktig och rolig instruktör (tack för det!) men också på en god stämning i ett gott gäng. Jag hoppas verkligen att resten av kvällen blir kanon för dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar