måndag 16 april 2012

Trötter...

Idag har inte varit den bästa dagen den här veckan. Har varit otroligt trött- kan hända är det de senaste veckornas sömnlösa nätter tillsammans med stressen inför operationen, brist på återhämtning efter den och stress över lillans vikt som gjort att jag tillslut känner av hur trött jag egentligen är.. MEN jag kommer tillbaks, det gör jag alltid. På ett eller annat sätt!

Maken har förmågan att lyckas somna på dagen, och det vore en dröm att kunna göra likadant. Dessvärre är jag inte så bra på att sova när det är ljust. Får väl ta till min hypnosskiva så snart jag matat lillan nästa gång o lägga mig med henne på magen?

På tal om magar så har jag haft lite bakslag idag. Med magen då vill säga. Den har inte skött sig som den gjort övriga dagar den här veckan utan har bubblat o jäst o känts allmänt olustig större delen av dagen. Jag hoppas det är tillfälligt men man blir ju lite rädd.. rädd för att det skall bli som det varit tidigare vill säga. De senaste tio åren eller så.. :-/

Har haft enorm kramp i ändtarmen också. Bara sådär. Inte i samband med toabesök eller så utan bara sådär rätt o slätt o utan nån speciell anledning. Jobbigt för det värker som fan. Oj, jag ska inte svära. Men jag är inte så bra på att hålla språket rent :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar