söndag 22 april 2012

Middagsbjudning

Hade min bror och hans sambo samt min två brorsöner på middag igår. Första bjudningen på typ ett halvår! Har inte orkar med folk eftersom jag mått så dåligt under graviditeten. Kändes skönt att uppta det sociala lite igen. Visst, vi har varit hos mamma o träffats några gånger även under graviditeten men att må fan och vara social går inte riktigt ihop. Skillnaden är ju rätt stor.

Var i alla fall oerhört trevligt med lite besök igår! Lillan visade sig inte från sin sämsta sida och TACK O LOV gav hon oss en ganska lugn natt - men hon var lite gnällig under kvällen och ville äta hela tiden. Hade pumpat ut mjölk eftersom jag tog mig ett glas vin, men den dög inte lika bra som tutten vilket gjorde henne lite kinkig.. dessutom sväljer hon mer luft när hon får på flaska än vad hon gör om hon käkar från den "naturliga" källan. Hade lite dåligt samvete för det faktiskt. Idag har hon varit väldigt snäll hittils så jag undrar hur natten skall bli?

Själv åt jag på tok för mycket och på tok för mycket skit. Magen gillade INTE. Att jag inte lärt mig? Jag fattar inte.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar