söndag 29 april 2012

Sjukt trött

Är så sjukt trött idag. Fy fan säger jag bara. Lillan har hållit låda sedan imorgon förmiddags och höll på hela eftermiddagen/kvällen igår. Skrek och grät och det gick inte att lugna henne. Ville inte äta ena stunden för att sedan gapa stort efter mer mat. Ville inte ta flaskan ena sekunden för att i nästa sekund vilja sluka den. Detsamma gällde tuttarna, hua. Trösta henne gick sådär. Det funkade en minut sen var det kört igen. Både maken o jag turades om att försöka men icke. 

Under kvällen, strax före vi la oss, lugnade hon sig dock. La oss vid nio då vi var så förbannat trötta båda två. Hon sov ganska bra under natten, tills det var dags att äta vid fyratiden. Då var det kört direkt. Tokkört så att säga. Höll på två timmar till, tills det var dags för mig att gå upp med andra ord och sen har hon strulat med frukosten. Kommer bli en tuff dag. Är sjukt trött och känner på mig att hon kommer vara kinkig även idag. Jag hoppas innerligt hon bara haft ett par dåliga dagar och att hon inte har lika ont som jag oroar mig för att hon har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar