måndag 2 april 2012

Sista inlägget på ett tag.. ?

Jag hinner med att göra ett sista litet inlägg idag. Sen lär det dröja ett tag, hur länge vet jag inte, tills jag är tillbaks igen. Allt beror så på hur det går imorgon.

Har inte mått bra idag. Otroligt nervös och magen har krånglat som fan. Dels min vanliga, tokjävliga mage och sen en stressmage på det. Det är skillnad på de två vill jag lova men kombinationen är inte någon hit!

Levt på glass, yofu och näringsdrycker idag. Tarmen krampar. Får se om det blir en liten brödbit ikväll bara för att tarmen inte skall vara helt tom..  känns som den behöver nåt mer att "Jobba" med men fibrer ska jag se till att undvika tills det här eländet är över..

Kommer inte sova mycket inatt. Är glad om jag får sova över huvud taget. Planen är att gå upp vid senast halv fem för alla förberedelser, dubbelduschar o maghantering. Vi får väl se hur det går.. 

2 kommentarer: