torsdag 26 april 2012

Jäsningar tillbaks

Det var en jobbigare dag igår igen. Magen ville inte vara på min sida. Inte alls faktiskt. Fick ta fler resulax o relaxit igen som sagt och det var inte vad jag hade hoppats. Det tyder på att det går åt fel håll om inte annat. Annars hade jag ju aldrig behövt ta till dem.. :( men men, vad är väl en bal på slottet? Allt ibland.. faktiskt. Om en bal på slottet är detsamma som en fungerande kropp.

Hur som helst. Fick i alla fall gjort mig av med en del gaser, även om det var svårare än det varit de senaste dagarna. Stoppade i mig för mycket skit på kvällen också, till råga på allt. Var lite irriterad över en torskrätt jag gjort. Inte pga själva rätten, den var helt ok om jag får säga det själv (maken istämde tack o lov!) men på torsken.. om det där var torsk var jag förmodligen en man i mitt förra liv! Jises, vilken konsistens! Den påminde mer om en trådig långa än om en torskrygg. Fy fan. Inte ens min goda smaksättning kunde rädda den där fisken. Det värsta är att jag köpte en storpack så det finns många fler i frysen.. får väl bli hundmat av det antar jag. Ifall hundarna vill ha vill säga. Inte så säkert med tanke på hur kräsna de (Tuffe) är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar