måndag 6 juni 2011

UTSLAG

Det har gått ett par dagar nu utan att jag loggat in här. Varit hos mammsen och gottat mig med sambon o vovvarna. Brorsan o lille brorsonen har också varit här så det har varit lite smärre kaos kan man säga. Full rulle från morgon till kväll. Har varit mycket med hundarna också, de har inte varit sig själva i värmen. Äter inte, slöar och vill inte gå. På kvällarna tar det hus i helvete när all överskottsenergi skall bort. Hm.

Fick gjort en premiärtur med båten också i helgen. Skönt men oj så mkt kallare på havet!! Brände mig gott också.. urk. Kändes ju inte.. samma miss varje år. Ändå hade jag rejält med kläder på mig då bandaget inte mår direkt bra i solljus! Inte i värme heller.. utslagen ser INTE roliga ut. Spetälsk?! Har fått klippa av stora delar o badda med aloe vera o sprit.. stora röda bubblor som kliar som as. Skall bli skönt att få bort för den sakens skull imorgon men jag ser inte fram emot att vara utan dosan... den har blivit lite av en kompis under tre veckor. En kompis som jävlas o en kompis som hjälper mig. Nu blir det väl till att ta tag i brädan igen. Brädan är min allra bästa vän.. jag har längtat lite efter den då jag vet att det i vissa fall varit den som skulle kunnat hjälpa mig bli av med värken.. som jag nu fått dras med hela dagarna. Bara en sån sak. Då är brädan bra att ha.. även om den inte är så rolig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar