fredag 17 juni 2011

Inget samtal från FK

Mamma påstår att det här är Jag. Vad säger det om Mig? Eller om min mamma?? Ett troll som hon har i trädgården?

Min handläggare från FK skrev i ett mail till mig igår att hon skulle kontakta mig idag på fm, alternativt på måndag. Jag föreslog tillbaks i ett mail att hon skulle ringa mig idag då jag kommer befinna mig på sjukhuset på måndag. Fick inget svar på det och inget samtal har jag fått heller.. jag blir så trött! Hade hoppats få detta överstökat. Hatar att ha sånt där hängande över mig. Man vet aldrig när de ringer - det enda man vet är att det kommer vara olägligt!! De är experter på att tajma in dåliga tillfällen.. som när man sitter o väntar på läkaren eller dylikt.

Slår vad om att hon ringer mig när jag är på östra på måndag. Känns som det räcker med stressen över att bara behöva åka dit o prata med läkaren.. tydligen vill de spä på den mer. Ok, det är inte hennes fel. Förmodligen har hon fullt upp som alla andra men jag hoppas bara för både hennes o min egen skull att hon låter bli att ringa mig på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar