måndag 20 juni 2011

Är det idag jag får min dom?

Skall träffa läkaren på Östra idag. Jag tror att det är idag jag skall få min dom, det vill säga jag borde få veta om jag får min sns eller inte.. dock har jag vissa tvivel eftersom jag tror att han orimligtvis hunnit läsa igenom mina dagböcker o jag vet att de baserar väl mycket på vad som står i dem. Inte ens gjorda för min typ av diagnos.. det är svårt att få en inkontinensdagbok att passa för någon som lider av det motsatta problemet?

Har dock försökt fylla i så gott jag kan.. så komplett jag kan. Utan att ljuga. En del är bättre, vissa bitar sämre - men summa summarum så är det kombinationen bräda (fast kortare tid än normalt före PNS) tillsammans med en permanent implantation som jag tror kommer göra den stora skillnaden för mig. Jag hoppas det. O jag ber till högre makter (eller lägre?!) att jag skall få min operation att gå igenom! Snälla Lars, var på bra humör idag!!

Det närmar sig. Nedräkning pågår. Det är svårt att komma ifrån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar