lördag 18 juni 2011

Magsjukt...

Den här morgonen börjar inte bra. Magsjukt värre, sovit ganska kasst (dock sovit) o vaknat tidigt.. tidigt som fan. Hade behövt sova idag känner jag efter tre nätter utan sömn. Gick o la mig ganska tidigt igår, hade kunnat sitta uppe bra mycket längre - men efter hot om att lägga mig på sms från "tjejmaffian?" så vad hade jag för val. Hrmpf.

Idag vaknar jag alltså till ännu en magsjuk dag. Magen molvärker. Inte idag! Tuffe spyr på morgonpromenaden o Lukas är allmänt understimulerad. VILL LEKA! Jo, jag vet.. men jag måste få ordning på min bråkande mage först.. den del av min kropp som styr resten av kroppen så att säga. Tyvärr. Lukas är inte med på de planerna. Han vill ha uppmärksamhet här o NU.

Vi får väl se. Det får bli ett senare probelm. Hur mycket det än skär i ett kallt hjärta.. first things first. Måste få magen att funka.. jag vet ju inte hur resten av dagen kommer se ut.. det skrämmer mig lite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar