fredag 3 juni 2011

KLIAR!

Urgh. Har varit en jobbig natt. Inte nog med att jag känner mig som om jag vore i klimakteriet (eller som jag misstänker att det borde kännas då!) med toksvettningar o vallningar om natten.. det har kliat nåt så förbannat under bandaget sista nätterna så jag blir tokig. Går ju inte direkt att klia tillbaks under plasten. Har försökt låta det vara men det är lättare sagt än gjort.. har försökt kika o ser att det ser rött o irreterat ut. Var väl bara o vänta, jag med alla mina allergier.. men men, snart ska eländet bort o snart skall jag få ställa mig under en skön varm dusch igen o inte minst SNART SKA JAG FÅ UT O SPRINGA O CYKLA IGEN! Som jag har längtat. Får krupp av att inte kunna röra mig obehindrat. Det är ett handikapp det vill jag lova.. lider med alla som inte kan det normalt.. detta har ändå bara varit några veckor..

En sak är i alla fall säker. Jag ska ha en interstim! Jag SKA ha en. Jag tänker slåss med näbbar o klor. Jag längtar redan efter op o efter att på allvar kunna experimentera o börja mitt nya, förhoppningsvis lite mindre värktäta, liv!

Vi får väl se. Tisdag skall de bort. Nedräkning pågår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar