onsdag 15 juni 2011

Det tar tid.

Den var inte med posten idag heller. Min nya omgång oxyflush. Fan också. Hade hoppats att den skulle vara med dagens laddning. Hade behövt den inatt. Men men, jag får väl skylla mig själv som var sen med beställningen. Synden straffar sig själv? På många sätt och vis.


Magen har varit sisådär idag. Inte den värsta av dagar men absolut inte den bästa heller. Molvärker för tillfället så inspirationen att hitta på nåt kul är på noll. Har dock massa idéer om framtiden som kläcks i skallen bara för att dimpa ner på marken och kraschlanda igen. Kanske blir det något av dem, kanske inte. En av funderingarna dansar runt en webshop, andra kring att ta upp mitt gamla företag igen med lite nytt koncept.. vi får väl se vad det blir av det. Nummer ett är att bli bättre. För att komma dit behöver jag min operation. Det får bli mitt delmål nummer ett. Det börjar ju närma sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar