onsdag 21 december 2011

Propavan

Usch och fy. Jag kan inte säga mycket annat. Det var en pers även igår eftermiddag och kväll. Tog en tablett propavan för att få sova lite på kvällen.. funkade den? ICKE! Inte ett piss hände, förutom att jag var seg som fan när jag skulle upp imorse. Så mycket för den hjälpen.. urk. Tog även tio droppar cirolaxal som inte heller de gjort speciellt mycket nytta hittils. Kört igång magen som fan men bråkar mest i tarmarna och vill inte hjälpa till att göra mig av med någon avföring. Urk. Underbart..

Maken är tokförkyld nu också, så det blir en trevlig jul om det här inte ger med sig snart... :-/ saknas bara att hundarna går o drar på sig nåt skit också. Det får vi verkligen inte hoppas. De är mest frustrerade för tillfället, speciellt Lukas som gör sitt bästa för att hitta på sattyg för att få vår uppmärksamhet. Jag lider med honom men jag ORKAR verkligen inte hålla på och springa runt o jaga bollar med honom just nu... tyvärr.. går så mycket jag orkar men mer än så räcker energin inte till för just för tillfället. Ställde in mitt besök på MVC idag. Känns inte som det ger så mycket med tanke på besöket igår och med tanke på min hälsostatus för tillfället. Bättre gå dit när förustsättningarna är lite annorlunda. Tror inte de gråter över att slippa min smitta heller!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar