måndag 19 december 2011

Cirlaxoral

Tog mina cirlaxoraldroppar igår kväll igen, allt för att få magen i så bra skick som möjligt (det vill säga allt för att få den att inte gå i ide igen) men de hade inte samma verkan inatt som de hade natten innan. Gav en massa kramper o buksmärtor men inte den verkan jag hade hoppats på. Kör fortfarande i magen och satte igång direkt jag tog dem igår.. mindre kul :( visst, jag har fått ut en del men värken som består..  är liksom densamma oavsett. Förmodar att det blir till att köra på samma teori som tidigare.. försöka chocka magen så den inte vänjer sig.. två dagar i rad med cirlaxoral var tydligen för mycket. Det får bli en annan kompott ikväll o kanske ett nytt försök med dropparna imorgon..?

Sömnlös natt även på andra plan. Förkylningen som satt sig i kroppen är inte att leka med. Halsen, näsan, ögonen, kroppen.. ja den verkar ha tagit varje del av min själ i anspråk. Hoppas verkligen det ger med sig snart men som det känns just nu.. kan det lika gärna hålla på en vecka till utan problem. Jag hoppas ja har fel och att jag lyckas få bukt med det bra mycket fortare än så!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar