lördag 17 december 2011

Det går åt skogen..

Det här går verkligen inte min väg idag. Ingenting. Magen vill inte, ryggen värker..  jag mår fan i hela kroppen kort och gott. Önskar jag kunde säga nåt annorlunda, att jag kunde MÅ lite annorlunda - men icke. Magen är där den är och gör sig mer än väl tillkänna. Genom att totalstrejka. Det går inte att ta miste på. Smärtan är helt enkelt outhärdlig. Blir ingen julshow för mig idag. Förstod det väl i och för sig redan imorse då dagen började som den gjorde - men man hoppas ju alltid ändå?

Vad jag än stoppar i magen slår magen bakut. Vad gör jag? Äter ändå. Känns som jag borde leva på vatten några dagar för att få ordning på eländet, men gör jag det vet jag ju hur det går.. rasar i vikt direkt. Har varit med förr.. o då har jag inte ens levt på vatten! Kan liksom inte låta det hända igen. Måste hålla mig uppe så jag slipper helvetet med att dessutom behöva lägga på mig i vikt igen. Det är ett elände när man har en mage som inte fungerar och inte tar upp näring som den ska. Att hela tiden behöva proppa den full till bristningsgränsen är inte direkt sunt.. när allt den egentligen behöver är att vila :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar