onsdag 28 december 2011

Ont i magen dag BIG TIME

Den här dagen gick ungefär som väntat med den starten jag hade imorse.. åt skogen med andra ord. Världens magont hela dagen o dessutom verkar förkylningen ta tag i mig med nya krafter. Fan säger jag bara. Har inte vare sig tid eller ork för mer skit nu. Somnade till min hypnosskiva förut. Vaknade inte ens när den plingade att den var slut. Är det ett bra eller ett dåligt tecken? Bebben livar runt som fan i magen också. Något kul i allt elände men den väljer sina tillfällen och den sparkar HÅRT: Vet inte vad jag ska tro om det, men som jag sagt tidigare tror jag inte det kommer bli en snäll bebis ;)

Gjorde min första babybeställning idag också.. hade bestämt mig för att vänta till sista sekund, man vet ju aldrig vad som händer men märker att folk runtomkring mig reagerar och såna som är i ungefär samma vecka som jag är ute o har fixat en massa redan,.. så står man här o har fixat.. ingenting? Blev inte mycket, lite basicgrejer som lär behövas men jag får erkänna att det var roligt! Det ÄR kul att handla småttesaker. Ännu mer verkligt när den lille krabaten livar runt som den gör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar