lördag 19 maj 2012

Utvärdering FK och NÄL

Rätt spännande faktiskt. Brukar inte bli utvald till såna där statistiska undersökningar när det gäller sjukvård. Igår fick jag hem två i brevlådan. Dels för kirurgmottagningen på NÄL och dels för min kontakt med försäkringskassan. Moahaha..  de vet inte vem de valt att skicka dessa blanketter till?!

Kommer jag fylla i dem? SJÄLVKLART! Kommer jag vara ärlig? ABSOLUT. Kommer jag försöka fjäska? ICKE. Rätt skall vara rätt. Vill de veta vad jag tycker skall de också få veta det. Lite synd att undersökningen är anonym, jag har inget emot att stå för vad jag tycker och tänker. De vet nog inte vem de valt att skicka dem till. Men å andra sidan..  mina svar försvinner säkert i mängden av alla fantastiska svar de får in.. från folk som inte vet bättre. Vad vet jag?? Men lite kul var det att bli "utvald" i alla fall :) Fredagsnöje värre! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar