tisdag 22 maj 2012

Kinkig liten tjej..

Vi har haft en kinkig liten tjej här hemma sista dygnet. Ok, hon sov väldigt bra inatt (tack o lov!) men hon var grinig i stort sett hela dagen igår och framförallt under eftermiddagen och kvällen. Tog flera långa promenader med henne i vagnen och som tur var slocknade hon NÄSTAN då - men hon vaknade så snart vi kom hem igen. Att ta hand om magen var bara att glömma. Fantastiskt när den dessutom redan var i uruselt skick sedan tidigare under dagen när rutinerna stördes pga frisörbesök som drog ut på tiden, kinkig liten dotter och en massa sega fordon på vägen. Jag vet, jag vet, tålamod är inte min starkaste sida!!

Hur som helst. Olivia lugnade sig inte förrän vid elva igår kväll. INGENTING var bra. Hon var hungrig, men vill inte äta, sen var hon övermätt o fick ont i magen.. trött men ville inte sova.. ville ha nappen men envisades med att dra ut den igen.. tja, så där höll det på. Inatt glufsade hon dock i sig med god aptit men tyvärr har vi inte sett tecken till nån större numero två i blöjan och imorse var hon återigen tillbaks till sitt kinkigare jag.. jag hoppas det ger med sig under dagen och att hon väntar med att börja kinka till tills jag fått chans att ta hand om min mage nu efter frukost. Blir så mycket lättare att hantera då..  men.. något säger mig att det inte kommer bli så!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar