torsdag 10 maj 2012

Glass svullat

Usch, igår var ingen hälsosam dag för min del. Vet inte vad som flugit i mig? Sugen på sötsaker i princip hela tiden? Kan det vara så att Olivia tycker mjölken är för sur?? *dåligt skämt och lika dålig ursäkt*

Nej, det är nog bara att konstatera att jag har dålig karaktär. Punkt. Tidigare kunde jag skylla på graviditeten (men var i alla fall inte sugen på grus, kaninbajs eller andra dumheter som jag hört att man kan bli?!!) och vräka i mig på grund av den. Alltid kan man skylla på dessa hormoner??! Men nu.. vad ska jag skylla på nu? Har inget vettigt att skylla på. Dålig karaktär med andra ord.

Igår fick jag för mig att vräka i mig massa glass (tofuline) hade en teori om att gör mer plats i frysen.. alltid har jag nån teori.. det blev PÅ TOK För mycket och magen gillade det INTE. Usch, intalar mig själv att inte upprepa samma sak igen.. vad gör jag då? Ställer mig och bakar frökex. Nåja, det är i alla fall bättre än en massa glass..  de innehåller linfrön och massa andra nyttigheter så så illa kan de ju inte vara.. ;) 

2 kommentarer:

  1. Jadu, några hormoner i balans kommer du inte ha så länge du ammar så skyll du på dem ett tag till! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Då skall jag passa på att göra det.. nåt måste man ju skylla på och varför inte dessa hormoner? De är ALLTID tacksamma att skylla på ;)

    SvaraRadera