tisdag 22 maj 2012

Dålig magdag o ny frisyr

Idag har inte varit den bästa av dagar rent magmässigt. Började ganska kasst redan imorse. Magen ville inte alls och trots att jag överdoserade mina medel fick jag inte ordning på skiten. Blev inte bättre av att mitt besök hos frisören idag drog ut på tiden och magen började bråka för att den var för tom. Blir aldrig bra! Två timmar för sent fick jag mat i magen och det blev ännu värre då magen redan börjat krampa.

Lillan har dessutom haft en otroligt dålig dag idag. Grinig och kinkig och tajmat mina försök till att ta hand om magen exemplariskt. Inte direkt något drömscenario men sånt är livet. Käkat upp mina mjölkreserver har hon gjort också så jag har återigen tvingats ge henne nutramigen då hon inte varit nöjd vilket gjort att hon haft ännu mer ont i magen o skrikit ännu mer. Jag hoppas verkligen hon blir lugnare ikväll eftersom det har varit en rätt jobbig dag hittils. Igår blev det mycket av det fina vädret men idag kan jag inte säga detsamma precis. Jag hoppas morgondagen bjussar på lite mer frisk luft! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar