lördag 5 maj 2012

Svar på Utmaning..

Jag fick en utmaning av en vän här på bloggen.. men är lite dålig på att själv komma på frågor och bjuda in folk att svara på dem.. så jag bestämde mig för att svara på hennes frågor och skippa resten.. ;) jag vet, jag vet det är inte att anta utmaningen till fullo men bättre halvt än inget? Antar jag.. vi får väl se vad jag får för respons på det ,) Eller förresten.. jag antar utmaningen men skippar inbjudan! De som vill svara gör så. Antingen som kommentarer här på bloggen eller genom att länka till svaren på de egna bloggarna. Ni gör som ni vill! (frågorna kommer i slutet av detta inlägg)

1. Vad gör du helst en lördagskväll?
Spenderar den med mina nära och kära. Lagar och äter god mat och myser i soffan! Gärna efter en skön dag utomhus.. i solen!

2. Vart går din drömsemester?
Nya Zeeland och jorden runt! Vill se mer, mer mer!! Bara det är varmt och så annorlunda Sverige som möjligt!

3. Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Oj, mina ögon?

4. Vad är du svag för?
Choklad!! Värme.

5. Frukt eller godis?
Tillfället gör tjuven.. men överlag. Frukt.

6. Vad gör du för miljön?
Snålar på vatten! Släcker lampor som andra tänder ;)

7. Vem är din favoritartist/grupp?
Har många..  oj oj svår fråga. För tillfället..? Takida?

8. Vem skulle spela dig i filmen om ditt liv?
Hm, finns det någon som kan göra min envishet rättvisa?? ;) 

9. Vilken är din favvoblomma?
Röd rös

10. Vilken är bästa stunden på dagen?
Morgonen.. Lugn, skön, orörd.. fridfull!

11. Vilka blogg följer du?
Jag är dålig på att följa bloggar men jag läser dem lite då och då..  beroende på vad som intresserar mig för stunden! 


Ok, det var mina svar. Lite dåliga kan tyckas men man kan inte vara bra på allt ;) Här kommer då mina elva frågor..  


1. Vilken är din favoritmaträtt och varför?
2. Om du fick besöka en stad i världen, vilken skulle det vara och vem skulle du ta med dig?
3. Det bästa som någonsin hänt dig?
4. Det värsta som någonsin hänt dig?
5. Hur skulle du vilja att ditt liv ser ut om tio år?
6. Om du kunde ändra på något i ditt förflutna, vad skulle det vara?
7. Hur ser din drömsommar ut?
8. Bästa barndomsminnet?
9. Hur ser en perfekt dag ut för dig? En drömdag.. ? 
10. Om du kunde ändra på något i ditt liv, som det är nu, vad skulle det vara?
11. Vad är det bästa med ditt liv just nu? 


Lite kassa frågor kanske, men likväl några frågor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar