söndag 20 maj 2012

Tuff natt och bakslag

Vi pratade just om hur mycket lugnare Olivia blivit igår, jag o maken.. det skulle vi kanske inte gjort. Det där med rutiner - de finns inte!!

Hon var kolugn hela kalaset. Även under de två visningar vi snabbt sprang igenom. Kolugn verkligen. Innan dess var hon lite kinkig. Åt dåligt under natten och var ganska svår att somna om. Bakslaget kom efter att alla gick igår. Då satte det igång. Skriket och gråten. Hejdlöst. Gick inte att få stopp på det. Bara fortsatte o fortsatte. Var hon för varm? Hungrig? Trött? Från fem till tolv på natten höll det på. Helt slut var jag.. o vaknade fem imorse. Gick upp då, ingen idé att somna igen. Sen dess har hon hållit sig ganska lugn för hon fick ur sig en del skit då. Magen har låtit som ett litet vattenfall på henne (något jag känner igen alltför väl från min egen mage) men lugnade sig en del imorse.. jag hoppas det skall hålla i sig under dagen när vi skall hem till mammsen o våldgästa lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar