lördag 19 januari 2013

Yes!

Jag börjar dagens inlägg med att säga just det "yes"! Idag funkade relaxiten och jag fick ur mig en del skit. Tack och lov för det för tarmen var verkligen sprängfull! Blir lite extra glad eftersom det dessutom är lördag idag. Solen lyser. Flera saker på en gång. Tio minus men det är blå himmel och relaxiten funkade för mig imorse! Resulaxen också. Nog för att jag fick överdosera på samma vanliga vis och nog för att jag redan kämpat med både bräda och cykel men när det ger utdelning av den här arten är jag glad och nöjd för det. Man får vara glad för det lilla så att säga.

Dessvärre sov inte lillan jättebra inatt. Oroligt i magen på henne. Bröd? Jag kan inte släppa tanken. Hon fick bröd igår eftermiddag som hon glatt mumsade i sig (matstrejkar ganska rejält annars) men kvällen blev som den blev. Hon sov inte nåt vidare under dagen heller och den här dagen har börjat på samma vis. Skall försöka med lite mat nu och hoppas på att högre makter hjälper mig få henne att GAPA. Jag ser väl ut som en idiot där jag sitter och gapar i hennes ställe. Inte sjutton hjälper det. "idiotmamma" tänker hon nog. Eller så skrattar hon lätt inombords över hur mycket dumheter jag hittar på för att få henne att käka.. hon har sin egen vilja och den ändrar hon inte på. Vid nio månaders ålder. Hur skall detta går när hon hamnar i tonåren, det kan man fråga sig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar