torsdag 3 januari 2013

Hormoner.. ägglossning.. magsmärtor

En sak är säker. Sen jag fick lillan har min mage blivit sämre och sämre under varje ägglossningsperiod. Som om den inte vore illa nog ändå... utan denna jävulska värk som kommer varje gång jag har ägglossning. Inte nog med att magen beter sig sämre än vanligt under denna period (en vecka varje månad) den blir dessutom sämre för varje gång som går. Svimfärdig, kallsvettig, ballongspränger...  ja, allt på en gång. Jag har värk i vanliga fall men det här är nåt så in i helvete jobbigt så jag vet inte vad...  jag hoppas lillan har en bra dag idag och inte kräver att jag bär henne hela tiden. Kroppen orkar inte idag. Skall försöka mig på ett bollpass om jag hinner innan hon vaknar igen. Har jag inte gjort sen jag vet inte när.. ett par veckor innan flytten?? Jiiises...

Allt sånt där har kommit ikläm i samband med flytten.. det har liksom varit lite mycket. Promenader, bollpass, yoga, avslappningsövningar..allt sånt där har hamnat på efterkälken. Men jag hoppas kunna ta upp det igen. O löprundor.. dem hoppas jag ta upp till våren.. när botoxen släppt dessutom o ifall det inte blir operation då. Botoxen gör ju mer eller mindre springa till en omöjlighet. Sns op om den blir av utför ungefär samma hot mot allt vad träning heter eftersom det riskerar att rubba elektroderna, något jag inte vill vara med om ifall det nu genomförs.

Jiiises. Återigen. Min plan idag är att ta det så lugnt som det bara går och däremellan försöka få gjort lite av det som hamnat efter. Bollpass ligger högt på listan. Det tjänar jag o kroppen på i längden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar