fredag 4 januari 2013

Fredag!

Jag är lite lost in translation den här veckan känner jag. Eller tja, vadå in translation? I tiden rättare sagt. Jag har inte haft så bra koll vare sig på vilken dag eller vilket datum det är. Jag är med på att det hunnit bli nytt år och att vi befinner oss i början av det nya istället för i slutet på det gamla. So far so good.. sen är jag lost. Var länge inne på att det var tisdag när det i själva verket var torsdag. Idag har jag hela tiden tänkt att det måste vara onsdag, vilket är helt fel eftersom det ju egentligen är fredag.. ja, på den banan är det.

Maken har jobbat hemma den här veckan, vilket varit lite skönt med tanke på den pers vi haft med lillan under julveckan. Nu har hon (tack o lov!) återgått till sitt normala pratiga, glada och matvilliga jag. Peppar, peppar inge fler bakslag nu?!

Min egen mage är fortsatt kass då jag är inne i den här ägglossningsperioden o det tar ju några dagar att bli av med den...

Tänkte laga hemgjord pizza idag. Lite lagom onyttigt men ändå betydligt nyttigare än den köpta motsvarigheten.

Ah, lillan pockar på min uppmärksamhet. Vill bli buren. Nappen duger inte längre. Bara o lägga ner här o rycka in! Vad gör man inte <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar