söndag 6 januari 2013

Time flies

Tydligen missade jag en dag här igår? Ser ut som mitt senaste inlägg var i fredags. Jag trodde faktiskt att jag bloggade igår, men tiden flyger tydligen ifrån mig. Så mycket att jag inte ens har koll på vilken dag det är eller vad jag gör vilken dag. Illa? De sista dagarna (eller nätterna) har i alla fall kantats av en otroligt stark SÖMNBRIST. Vår lilla.. jag säger bara det. Vår lilla. Hon har sovit otroligt lite de sista dygnen. Ca 45 minuter under HELA DAGEN två dagar i rad och sedan har hon inte velat somna på kvällen. En pers att få henne att slockna och vi har inte lyckats förrän vid närmare nio på kvällen. Sen har hon vaknat... ungefär en gång varje halvtimme. Först innan vi lagt och sen varje timme.. eller oftare.. velat sova mellan oss i sängen redan då vi lägger oss...  sparkar, boxas.. tappar nappen, vrider sig, drar en i håret..  jiiises. Jag undrar när denna lilla stumpa ska sova? Jag är i alla fall helt slut.

Hur mår magen av detta? Behöver jag säga det? Den behöver sin sömn för att återhämta sig, men just nu verkar sömn vara något jag kan drömma om.. dagdrömma då vill säga.. för hon sover ju inte på dagen heller... jiiises. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar