tisdag 22 januari 2013

Kräksjuk liten och inget samtal

Det kom aldrig något samtal idag. Trots att jag haft telefon med mig hela dagen. Jag hade det på känn långt tidigare. Vet inte varför, men det är ju inte första gången jag känner så och dessutom har rätt...

Till råga på allt har lillan kräks som en liten gris idag. Förklarar varför hon inte ville äta och kinkade hela morgonen (kanske även varför hon kinkat med maten sista dagarna?). Blir så arg på mig själv. Var irriterad på henne imorse när hon bara satt o grinade i stolen o sa "nanana" och skakade på huvudet när jag försökte mata henne. Så idiotisk jag är!! Jag borde ju fattat..  men å andra sida, hur skulle jag ha gjort det? Borde väl haft det på känn när hon inte ville äta men.. äh, jag vet inte. Är  så otroligt irriterad på mig själv bara. Mår så otroligt dåligt när min lilla kräks och inte mår bra. Det var ju inte länge sen sist.. jises, har ju knappt återhämtat oss från julveckehistorien ännu.. :(

Hoppas verkligen det är tänder och inte mag eller vinterkräksjuka på g. I så fall klandrar jag mig själv som besökte vårdcentralen igår. Kan jag ha fått med mig nåt skit därifrån? Tvättade o spritade händerna men det kanske slunkit med nån bacillusk ändå? Jag vet inte..  Huu... mår verkligen inte prima idag. En kräksjuk dotter (av ännu okänd anledning) och ett samtal jag behövde som aldrig kom. Fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar