fredag 30 november 2012

Liten break från bloggandet

Det kan hända att det blir en liten break från bloggandet några dagar. Vet inte hur mycket eller när jag kommer få tillfälle till att blogga eftersom vi skall få nyckeln till vårt nya boende idag och kommer att ha häcken fulla med jobb i huset de närmsta veckorna. Jag skall försöka ta mig tid att kika in här och skriva några rader (förmodligen blir det oftare än jag kanske tänkt... den som lever får se.. ) men allt beror på hur stor tillgång jag har till datorer. Min vanliga cykelprocedur kommer jag ju liksom inte ifrån så om jag kommer på en bra idé till hur jag skall lösa det temporärt innan vi är på plats med dosor, kablar och växlare av alla de slag så kanske jag får köra mina cykelpass utan dator? Annars är den ett oerhört bra sätt att göra något vettigt med den tid jag i andra fall bara sitter o trampar tills magen bestämmer sig för att reagera... :-/

Skulle kollat "Revenge" igår tänkte jag. Har ju försökt följa den där serien. Det gick inte som jag hade tänkt mig. Slocknade halvvägs igenom och vaknade när eländet var slut :( Skit också. Men jag var så förbannat trött.. i min värld blundade jag bara i reklampausen, men uppenbarligen var det på ett annat vis i den riktiga världen..  den där jag inte bara inbillar mig saker o ting! Slocknade ganska fort igår kväll också, när jag la mig på riktigt. Lillan var lugnare inatt (tack o lov!) och snällare igår kväll..  dessutom tog min make hand om henne nån timme eller två innan vi gick upp och gud vad tacksam jag var för det. Guld värt när orken och energin tryter. Känner mig lite mer som människa idag men magen verkar inte ha insett att den har en människa till värd... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar