måndag 26 november 2012

Att sova vore en dröm..

Det blev inte nån vidare sömn inatt heller. Lillan var på hugget - eller mothugget, lite beroende på hur man ser det. Ville inte somna, när hon väl gjorde det envisades hon med att vakna stup i kvarten. Hade nästan hoppats på att hitta en tand här imorse som förklarade hennes oroliga sömn men icke. Inte idag heller. Sov oroligt hela natten, de perioder hon inte var helvaken vill säga. Huuuu... den här konstanta bristen på sömn börjar ta på krafterna. Rejält. Sjukt trött när jag skall gå upp. Magen mår inte direkt bättre av att aldrig få sin ro eller chans till vila.

Gäspar som en tok när jag är uppe och ute med vovvarna vid halv sju på morgonen. Möter några tappra själar på väg till jobbet och Lukas skäller självfallet ut dem. Då, om inte förr, vaknar jag i alla fall. Men fyyyy... i och för sig har jag redan spenderat en timme på min bräda (minst) innan jag tar mig utanför dörren med hundarna i ösregnet men det räcker inte.. inte för att vakna och få tillbaks de krafter man liksom tappade bort nånstans för länge sen.

Magen började ganska bra imorse innan jag gick ut med vovvarna men efter frukost small det naturligtvis till igen och sedan dess har den återigen valt att leva sitt eget liv. Inte alls i linje med mitt med andra ord! Huuuu.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar