lördag 17 november 2012

Inte på rätt håll.... :(

Det här har inte gått på rätt håll sista dagarna... de där två första dagarna, då jag kunde gå på toa spontant ett par gånger under eftermiddagarna - de har sedan varit ett minne blott. Ett minne jag hade hoppats skulle vara något helt annat - i form av en ny framtid kanske?

Tarmen har slutat reagera på det mesta. Resulaxen vill inte stanna kvar och gör den det har den åkt för långt upp för att komma ut igen, vilket naturligtvis resulterar i att magen spänner ut något helt enormt. Har överdoserat mer än vanligt denna morgon och har så ont i magen att jag känner mig smått svimfärdig. Mår illa o har ont i skallen också o nej, jag är inte bakfull - då hade jag i alla fall haft en naturlig förklaring som dessutom gick att bli av med hua...

Resulaxen brukar funka relativt ok under förmiddagen men ha en sämre effekt under eftermiddagen - idag har det börjat på helt fel håll. Utgångsläget är väl så att säga smått katastrofalt. Mår illa av värk. :(

Livrädd för att botoxen inte skall ha förväntad effekt.. på sätt o vis borde jag ju känt av den vid det här laget Det var ju det jag trodde de två första dagarna. Sen kom bakslaget. Återigen :( Nu är det istället bieffekterna jag känner av. Dem som gör att tarmen inte alls reagerar som den ska. Det är ju på sätt o vis meningen och samtidigt nackdelen med botox. Det är ju trots allt ett nervgift och ett väldigt starkt sådant.

Tänk om man kunde döda de smärtsamma nerverna också.. det vore något det... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar