tisdag 20 november 2012

Inte på rätt håll..

Den här dagen har inte varit bra rent magmässigt. Ser man till min plånbok har den inte varit vidare bra heller. Varför handla när man vet att man borde spara? Hm, bra fråga. Svar: man är alltid efterklok!? Eller: man gör tvärtemot vad man borde..  eller nåt i den stilen. Jag har inget bra svar. Jag brukar vara rätt smart när det gäller sånt där, men antar att det handlade om lite tröstshopping idag... inte nåt vidare bra, men det är väl i alla fall bra att jag är medveten om varför jag bestämde mig för att spendera loss på Göksäter när jag egentligen borde spara de stackars slantarna i väntan på bättre tider...

Har tagit tre medel nu i eftermiddag eftersom magen värker o bråkar som fan. Har de hjälpt? Inte ett smack. Däremot sväller tarmen upp och värken har, om möjligt, blivit ännu värre. Dessutom vill medlen inte stanna kvar och få tid att ha den effekt de skall ha... de rinner ut och ställer till det. Fantastiskt? Inte. Gråter inombords. Vad ska man göra? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar