tisdag 20 november 2012

Så sjukt trött

Det var som bekant inte direkt min dag igår. Inte den bästa i alla fall. På en skala från ett till tio där tio är det sämsta och ett det bästa låg det väl på en åtta igår. Inget ville sig. Var dessutom sjukt trött o min lilla var bra kinkig till råga på allt. Somnade i soffan vid åtta. Helt slut i kroppen. Fick dock inte sova inatt heller. Lillan var orolig och höll mig vaken större delen av natten. Sen kinkade hon de gånger hon vaknade till ordentligt också och det tog ett bra tag för henne att komma till ro. Gjorde ju inte direkt att det var lättare att somna om själv..  speciellt inte med en mage som befann sig på krigsstigen!

Imorse var bakslaget här igen. Hade hoppats på lite samarbete från tarmens sida då jag fick mina tarmslim igår och kunde slänga oxylflushen som jag fått ta till istället åt sidan. Min mage mår INTE bra av oxyflush. Jises..  snacka om uppkört. Kanske funkar det på en normal tarm men inte på min. Fy fan säger jag bara. Det är som att be om att både se och känna sig gravid i runt sjätte månaden. Fy.

Skall köra tarmslim i kombination med tarmplus ett tag tänkte jag för att se om tarmen fixar den behandlingen. Om det kan bli någon form av stabilitet. Jag hoppas det. Som det är nu är ju ren o skär katastrof. Håller inte. Jag skall ju bli bra, (bättre åtminstone) då kan det inte fortsätta gå på fel håll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar