onsdag 24 oktober 2012

Tar till det stora artilleriet...

Tröttnade på allt detta tokjäseri i magen igår. Har ju varit värre sista dagarna och jag förmodar att det är samma bacillusker som maken går omkring med som jag dragit på mig. Lillan har ju liknande symtom så sannorlikheten att vi går med samma skit (även om vare sig jag eller lillan spytt på samma vi som maken) som han har...  urgh.

I alla fall.. har nog med min jävulsmage som det är tycker jag, så igår beslutade jag att ta slå till med stora artilleriet i form av en extra tablett tarmslim, natren probiotika i dubbel dos, magnesium och kaliumcitrat och tja.. det gjorde något i alla fall. Magen ballade ur totalt under natten (samtidigt som lilla dockan vägrade sova pga gaser i magen) och gav mig världens tokhugg (som normalt borde resultera i toabesök, men i min värld stannar det som bekant vid tokhugg o svimattacksmagsmärtor som kommer i intervaller). Fick tagit mina relxit och jises, det var som om en stor sten lyftes från mina axlar. Tack o lov! Det kom i alla fall ut..  men sen fortsatte det, och fortsatte och där är vi nu. Det ger sig inte. Inget gott som inte för något ont med sig? O tvärtom.. . eller något i den stilen. Det är bara att gilla läget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar