måndag 29 oktober 2012

Sega jäkla magsjuka!

Den här magsjukan är nåt så in i h-e seg! Alltså, jag har ju inte spytt sedan i fredags men magen... den är verkligen käpprätt åt h-e! Jag finner inget bättre ord. Mår illa, har ont i huvudet, känner mig matt.. har ingen lust med någonting eftersom jag helt enkelt inte orkar ta mig för någonting - hur ofta händer det? Jag som försöker dona på så gott jag kan även när jag mår som sämst. På hemmaplan så att säga. Men det tar emot idag. Är helt slut i kroppen. Skallen med för den delen.

Jag undrar vad det här är för jäkla bacillusk som fått fäste? Hoppas innerligt den ger med sig snart, det känns som jag har så det räcker och blir över ändå.

Maken var hemma idag för att hjälpa mig när det krisade sig och jag får tacka och bocka för det. Fördelen med att ha en gubbe som kan jobba hemifrån ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar