tisdag 23 augusti 2011

Varm, varmare, varmast

Hm. Det har varit en rätt tuff natt igen. Magen vill sig inte sista veckan, blir enormt uppblåst o pratar med mig hela tiden. Senaste perioden har den ju mest varit tyst och uppblåst.. ljuden har kommit först när luftbubblorna vandrar omkring eller när jag trycker omkring dem genom massage. Nu uppför den sig annorlunda. Den liksom gurglar o låter o spänner hela tiden, oavsett hur mycket jag lyckas få ut. Jeansen är svåra att få på :( svettas nåt enormt också, även när det inte är speciellt varmt vare sig inne eller ute. Jag som alltid haft motsatta besvär!

Misstänker att en del av detta hör ihop med levaxinet och att dosen behöver ändras. Om jag inte hör nåt inom ett par dar får jag ta o ringa dem o höra vad proverna visade och om jag skall justera dosen något eller göra om dem. Klantig som jag var hade jag ju tagit medicin samma dag som proverna togs.

Haft dålig disciplin på sistone också. Käkat mer skit än nånsin TROTS att jag vet att magen inte mår bra av det. Trots att jag intalat mig att jag skall låta bli o låta magen vila.. som om nåt annat inom mig styr o skiter i vad min hjärna säger till mig. Suck. Men men, jag är ju lite av en periodare så det ska väl ge sig så småningom det med.

Fick aldrig tag på den där kvinnan med hårmineralanalyserna igår. Ringde henne hela dagen men inget svar trots telefontid så det blir till att försöka imorgon igen, suck.

Idag ska jag klippa mig, igen. Nu åker skiten av. Jag har bestämt mig. Hur kort det blir eller inte återstår att se men jag vill ha en förändring. Trivs inte med det här mitt-emellan-håret. Det är inte jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar