lördag 27 augusti 2011

Sömnfattig natt numero jag vet inte vad?

Det var ännu en jobbigt sömnfattig natt inatt. Varmt, äckligt. Ont i magen. Väldigt ont i magen. Huvudvärk. En lipattack på balkongen. Inte den optimala fredagen direkt. Kikade på en kass film. Tja, det kunde varit bättre. Men man kan inte få allt? Ibland får man vara glad för det man har? Men det är svårt att tänka så ibland. Det finns så mycket tankar som sätter stopp för det.

Har ingen lust till nånting. Hade tänkt försöka bjuda hem lite vänner, Anders mår trots allt bättre idag, men känner att orken tryter. VILL INTE KÄNNA SÅ! Jag tycker ju om att umgås med mina vänner. Men det känns inte som jag orkar ta tag i nåt just nu. Hade tänkt lägga spår åt hundarna, precis som vi gjorde igår (det var roligt att se Tuffes engagemang i det hela, det var tvärtemot vad vi hade förutspått innan vi lade det) men med vädret som det är idag (läs åska och ösregn) så känns det inte vidare motiverat. Svett utan att man anstränger sig det minsta, en Tuffe som är uberstressad.. ja, ungefär så.

Får se vad dagen har att erbjuda. Så länge jag inte orkar ta tag i något kommer heller inget revolutionerande att hända, men vi får se. Det kan snabbt ändra sig. Om magen mår bättre mår jag bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar