torsdag 18 augusti 2011

Ett datum - at last!

Det har varit en lång resa det här med att få tag i ett operationsdatum. Många samtal, många griniga operationskoordinatorer har jag pratat med..  MEN igår fick jag ÄNTLIGEN tag på Ulrika igen, tack för att du finns.. ok, det kunde gått bra mycket snabbare alltihop men hon gör i alla fall sitt jobb - till skillnad från den andra koordinatorn på Östra. Man kan fråga sig vad vissa människor gör på jobbet..? Bitter? Jag? Jo, i vissa fall så.. jag ska inte säga så mycket eftersom jag inte jobbar själv för tillfället men det beror ju enbart på att jag lider av en sjukdom som hindrar mig från att leva ett normalt liv. Under tiden jag jobbade jobbade jag verkligen häcken ur mig på jobbet. Skulle aldrig falla mig in att inte få tummen ur..

Hur som helst. Det tog Ulrika ett dygn denna gång att komma fram till ett datum som verkar passa för alla parter. Dessvärre bra mycket senare än jag hade vågat hoppas på, men bättre sent än aldrig säger de ju.. 20 september är det dags. Nu väntar jag bara på att pappren ska komma som bekräftar detta, men jag litar på att Ulrika vet vad hon pratar om. Hon har haft alldeles för mycket med mig att göra för att inte ha det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar