måndag 22 augusti 2011

Cystoskopi idag

Jaha, så var det måndag igen. Semestern är slut för den här gången. För Anders del alltså. För min del med om man ser det på det viset. Har varit skönt att ha honom hemma o inte bara gå här o ruttna i min ensamhet. Fast å andra sidan.. jag är mer effektiv när maken inte är hemma :) ser till att få saker gjorda.. mycket mer än vad jag får när han går här hemma och lullar runt *S*

Nä, det är lite tråkigt att semestern är över, men ändå känns det som den hållit i sig ganska länge den här sommaren. Har hunnit med så mycket. Det har hänt så mycket.. hela sommaren har faktiskt (För en gångs skull!) känts som en riktig sommar o den har inte bara svischat förbi. Det gillar jag.

Idag är det dags för cystoskopi. Jag ser inte fram emot den men det är väl bra att få reda på orsaken till att man drar på sig UVI och pinkat blod vid flertalet tillfällen senaste året.

Vaknade tidigt imorse o har sovit kasst. Magen är i uppror o förkyldningen inte mycket bättre än igår. Grr försvinn dumma bakterier! Dricker silver i mängder o är ganska säkert hög på kan yang men vad gör man inte.. för att bli av med skiten? Nång gång ska det väl ge sig.. den som lever.. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar