onsdag 24 augusti 2011

Trött o dålig sömn

Tuffe bestämde sig för att det åskade inatt. Det gjorde det inte. Det spelade ingen roll. I Tuffes värld åskade det rejält - oavsett. Ok, regnet strilade ner rätt rejält ett tag - MEN det åskade INTE. Oavsett fick vi ta på honom kopplet och lägga honom mellan oss. Av nån anledning blir han lugnare då. Med kopplet på i sängen alltså. Skumt men så är det.

Sjukt trött idag. Har varit uppe sen halv sex. Inte så tidigt egentligen det har varit bra mycket tidigare förr - men jag har sovit uruselt och det känns på kroppen idag. I kroppen menar jag. Känner mig sjuklig fast läkaren på vårdcentralen säger att det måste läka ut, det som nu finns i och spökar i min kropp. Jo, tjena.. dags att det börjar ge sig nu tycker jag!! Snart två veckor med vrölförkylning börjar ta på orken. Men men, ska inte gnälla. Energin behövs till maken som är hemma idag. Verkar som det är hans tur att råka på eländet. O han som var sjuk för inte så länge sen. Jag hoppas det blir lindrigare för honom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar