tisdag 30 augusti 2011

Huvudvärk

Det är nu, jag vet inte vilken dag i raden, som jag vaknar med skallebank. Enormt tryck över pannan. Usch. Vill inte släppa idag. De andra dagarna har den mest besvärat mig på morgonen men idag verkar den hänga kvar. Fan också.

Magen då? Den visar att den finns där. Urk. Hade en jobbig kväll igår. Tokspänt och jäsigt. Efter kvällsmackan kändes det som jag skulle spricka sönder. Till saken hörde att resulaxen fastnade på eftermiddagen och låg kvar i tarmen och orsakade mer gaser. Det är aldrig bra! När det händer vet jag vad jag har att vänta. En jobbig dag/kväll.

Skulle behöva ut och springa eller cykla lite men huvudvärken gör att jag liksom tappar lusten. Vad gäller löpträningen vet jag inte om jag är redo att sätta igång innan jag införskaffat ett par riktiga löpardojjor eller fått mina inlägg med tanke på sommarens missöden just på den fronten. Några inflammerade senor eller slemsäckar vill jag inte vara med om igen! Gips i tre veckor var mer än nog för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar