fredag 26 augusti 2011

Kollodialt silver mot värk i öronen!

Mina öron var kalasdålig igår. Efter att ha dragits med den här satans förkylningen i nästan två veckor (idag två veckor precis) satte det sig tillslut på öronen. Hatar när det sätter sig där. De där öroninflammationerna jag brukade dra på mig har satt sina spår. Är livrädd för att få en sån igen. Gör så satans ont! Igår var det nära. Jag var inte på mitt bästa humör. Inte alls. Jag var nog inte särskilt trevlig att umgås med över huvud taget. Försökte undvika folk. Bara för att slippa vara otrevlig.. suck.

Tog lite av makens medicin. Hjälpte inte. Gjorde två öronljus. Hjälpte inte. De brukar annars underlätta men inte igår. Försökte tryckutjämna, gjorde det bara ännu värre.. tillslut kom vi (både jag o maken) på samma ide: vi provar med kollodialt silver! Anders surfade in på nätet o kikade runt lite efter en lagom dos o vi kom fram till att ett par droppar borde funka. Tog inte många timmar innan trycket började lätta. Värken försvann och jag kunde lägga mig utan att det kändes som trumhinnan skulle värka sönder! Rekommenderas! Kollodialt silver :) Tog en dos imorse med. Jag hoppas det håller sig borta resten av dagen också. Bihålorna är täta som satan men jag får väl spola dem med silver dem med ;)

kanske en cykeltur idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar