lördag 20 augusti 2011

Skallebank så in i noooorden

När jag gick upp imorse trodde jag att jag mådde lite bättre. Jag gjorde nog det. Sen kom baksmällan. Eller jag menar bakslaget. Baksmälla får man av sprit och såvitt jag vet har jag inte druckit nån. Kanske kan man få baksmälla av andra saker också vad vet jag?

Hur som helst. Förkylningen har satt sig i hela huvudet. Nässpray? ONT! Hjälper inte ett piss. Slemmt gurglar i halsen, lite får jag upp (sitter nog rätt långt ner) o denna tokdiarré som inte vill ge med sig. Suck o stön. Men jag kör vidare med min kan yang o ser fram emot en middag hos mammsen ikväll.

Kaffe, det skulle jag behöva idag.. o jises jag har redan tryckt i mig en kopp svart! 

Planerna från början lutade åt en dag på havet, kanske den sista denna säsong, men det sket sig på grund av vindarna. Vädergudarna var inte med oss idag, men kanske fanns det en anledning till det med? Antar att det går fort för seglarna på Tjörn Runt idag ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar