måndag 15 augusti 2011

Dags för nya hormonprover

Jag vid Grenen i Danmark igår :) 

Tiden går fort när man har roligt.. eller när sommaren håller på att lida mot sitt slut? Det beror lite på hur man ser det. Det märks att hösten är på intåg. Tyvärr måste jag säga. Nog för att jag gillar september och alla fina höstfärger, men det går så snabbt över i vinter. Vintern är inte min favorit - till skillnad från min make som älskar den! Nåja, man kan inte tycka lika om allt - o tur är väl det ;)

Det har blivit dags att ta nya prover igen. Sköldkörteln. Känns som det bara var nån vecka sen jag fick mitt första brev. men hela sommaren har gått sen dess. När jag var liten kändes den evighetslång. Nuförtiden känns det som den är över i ett nafs. Den kom o den gick. Denna sommaren ska jag dock inte klaga över vädret - det har i ärlighetens namn varit helt fantastiskt! OK, det har regnat en del o det har blåst en massa men hur mycket sol har vi inte haft om man ser tillbaks på det.. ganska mycket i mina ögon! Det får jag vara nöjd med!!

Får hoppas att jag behöver mer eller mindre av levaxin och att detta gör att jag mår bättre. Idag är jag sjukt trött. Magen är självfallet i olag (men det beror nog mer på helgen än min sköldkörtel!) och jag bara önskar att nåt mirakelpiller kunde ställa allt till rätta Nu vet jag ju att så inte är fallet.. men drömma bör man...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar