fredag 8 juli 2011

No turning back

Så var det gjort. Beställt. Hårmineralanalys. Femtonhundra spänn fattigare. Jag hoppas det är värt det. Samtidigt så har jag bestämt mig. Ska testa SCD eller en variant av det efter bröllopet. Det är bara o testa o se. Vad har jag att förlora mer än pengar??? Pengar har jag inte gott om. Men de jag har tänker jag använda till att bli frisk. Kalla mig dum. Kalla mig slösaktig. Men jag spenderar dem i alla fall inte på att gå på krogen. Jag väljer mina medel. Sen får man tycka vad man vill om det.

Det enda jag kan säga nu är att om jag inte testar kommer jag alltid att undra. Som med magnetröntgen jag gjorde o bestämde mig för att testa. Det var en chansning. En dyr chansning. Men den ledde till ett svar jag annars inte hade fått. Ibland får man gå på magkänslan.Snart dax att säga godnatt. Imorgon ser det ut att bli en dag på havet. Kanske två. Inget inlägg imorgon eftermiddag i så fall. Kanske på morgonen beroende på hur stressad jag är och hur mycket trampande det blir .Kanske tar jag riktiga cykeln till mamma o bilen därifrån om vädret e på min sida. Gäller att ta de chanser man får. En dag på havet. Det låter som en dröm! Natti alla söta. Om en stund.. kommer John Blund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar