söndag 3 juli 2011

Inget kalas för min del

Det bidde inget kalas för min del igår. Anders fick åka utan mig. Tråkigt men vad gör man? För en gångs skull lyssnade jag på kroppen o inte bara på knoppen... om det var bra eller dåligt är svårt att säga.. mår fan idag med men jag hade i alla fall chansen att gå undan igår och knåda min onda mage.. vilket jag inte hade haft om jag begett mig iväg på kalas. Tråkigt att jag inte kunde följa med såklart, men som sagt vissa saker rår man inte på. Kvällen blev nog bäst som den blev trots allt även om jag självfallet gärna hade gått på fest.

Spenderade eftermiddagen/kvällen hos mamma.. grillade lite o prata skit. En sammanfattningsvis trevlig, men magond kväll! Tröstade mig som vanligt med en stor skål glass o nyplockade jordgubbar.. lyx!

Idag var meningen att vi skulle begett oss ut på havet men det verkar som vädergudarna (återigen) vill annorlunda.. jag fattar inte...vad fan har hänt med yr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar