måndag 4 juli 2011

Dags att cykla hem...

Det har varit en avkopplande helg hos mamma, massa tid att sitta utomhus - till skillnad från vad man kan göra hemma hos oss där man närmast kommer naturen genom att sitta på balkongen.. ååh, vad jag önskar att jag hade en trädgård att dona runt i.. trampa barfota i gräset... bara en sån sak. Den förhoppade båtturen blev inte mycket av så nu går siktet mot helgen istället med förhoppning om mindre vindar och bra temperaturer då.

Det bad jag hade hoppats på idag ser ut att kunna lysa med sin frånvaro även det.. vädret ser inte jättelovande ut enligt rapporterna.. men å andra sidan.. hur ofta har de rätt egentligen??? Inte speciellt ofta.. om jag får säga min mening.. suck. Man kan gråta över mindre. Fick i alla fall sova inatt och fick i Tuffe mat imorse. Det glädjer mig. han äter dåligt när han inte är hemma och har sina vanliga rutiner. Ändå är han uppvuxen här de första åren av sit liv..? Han är känslig för förändring den lille kraken. Jag lider med honom, han är trots allt min lille bebis..

Idag verkar det som jag får ta cykeln o bege mig hemåt.. hämta bilen o köra hem hundarna.. är ganska strandad här utan den.. får liksom inte med mig båda vovvarna på cykeln? Jag hoppas på en bättre magdag idag. Gårdagen var förjävlig. Rent utsagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar