onsdag 27 juli 2011

Mage, stress.. det sista jag behöver

Hade en otroligt mysig dag igår. Firade vår fjärde årsdag med pompa och ståt.. på lördag lär det ju inte bli lika mycket tid för eget firande som vi hade igår. Tog en break från alla bröllopsbestyr och bara var. Så skönt! Magen var relativt ok dessutom. Bara en sån sak.

Allt sprack dock senare under kvällen. Det berodde inte på maten. OK, jag stoppade i mig ganska mycket skit. Räkmacka på Harrys, vin till det, skumpa med älsklingen på balkongen o sen en tallrik lax med smarriga tilbehör - rött till det. Jordgubbar o choklad.. tja magen kanske inte var jättehappy.. men den ballade inte ur. Jag var rätt nöjd med livet trots att kroppen inte är min bästa vän. Ibland kan man se bortanför det. Som till lördag. Största grejen jag nånsin gett mig in i i alla fall. Första o sista också. Det är i alla fall min största förhoppning. Forever and ever? Obotlig romantiker. Nånstans finns det en sådan. Om man gräver på ytan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar